« Główna | Pomysł na lustrację po orzeczeniu TK » | TVN24 zlapane na gorącym uczynku. Piszmy do KRRiT! » | Profesor nokautuje wykształciucha » | TW Bolek się przyznał » | Małe kłamstewka, które definiują rzeczywistość » | Brońmy Targalskiego » | Ekonomiści-lingwiści z Wyborczej » | Dobrze mieć wiernych studentów » | Kolejny ponury dzień pod butem kaczystów » | Guzikowa milionerka » 

2007/08/29 

Polak = rasista

Wczoraj na Onecie przeczytałem, ze wg. raportu UE w Polsce narasta rasizm. W wiadomości Onetu najbardziej zaciekawiło mnie to, że podane są tam liczby przestępstw na tle rasowym w Niemczech czy w Wielkiej Brytanii ale nie ma ani słowa nie na temat liczby takich przestępstw w Polsce. Dlatego zajrzałem do wzmiankowanego raportu (PDF) i dowiedziałem się z niego ciekawych rzeczy.

Po pierwsze, okazuje się, że wzrost przestępstw na tle rasowym miał w Polsce miejsce w latach 2003 – 2005 czyli gdy w naszym kraju rządziło jeszcze światłe SLD. Oczywiście w tekście Onetu nikt o tym nie wspomina bo teraz jest z pewnością gorzej.

Po drugie, szokuje dysproporcja między liczbą przestępstw na tle rasowym w Polsce i w innych krajach europejskich. Na poniższym wykresie pokazałem liczbę tego rodzaju przestępstw na 100 tys. mieszkańców. W nawiasie obok nazwy kraju podano ile razy więcej w danym kraju jest przestępstw tego rodzaju niż w Polsce.



Wygląda na to, że mamy najmniejszy w Europie problem z przestępstwami na tle rasowym. Właśnie dlatego Onet.pl alarmuje nas tytułem: "Raport UE: w Polsce narasta rasizm."

Skurwysyny...

PS.
Przepraszam ale ja to wylewny jestem

To oczywiście jest prawda. Zgadzam się, że mamy najmniej przejawów rasizmu i nawet przy wzrości ilości przypadków o 100% nadal będziemy ich mieli mało.

Zauważmy jednak, że mało jest w Polsce widocznych obcokrajowców i społeczeństwo jest homogeniczne narodowościowo i rasowo. Po prostu nie może byc konfliktów z ludźmi których tutaj nie ma.

Polecam mój tekst na temat tego, jakim to ja jestem rasistą, znajdujący się na moim blogu: http://slime-x.blogspot.com :) Może przypadnie Autorowi do gustu :) (Blog, nie rasizm ;) )

Dzięki za tę statystykę. P.S. polecam wpis odnośnie rasizmu na moim blogu.

Pardon, za podwojny wpis - coś mi blogger posypał jakimś errorem i myślałem, że należy jeszcze raz.

u mnie na osiedlu (blokowisku) jeszcze jakies 10 - 12 lat temu gdy chodziłem do szkoły sredniej było najwiecej skinów w moim mieście. całe bandy. Problem mieli w poszukiwaniu "wrogiej" nacji. Żeby choć mieli jednego murzyna. Niestety. Skoncentrowali sie na każdym kto inny, co oczywiście było lane totalnie. Ja osobiście srałem na ich ideologie, a jak lecieli z pięściami to szedł totalny "ignor". a wg ich myslenia wroga trzeba było zwalczac zwłaszcza gdy stawiał opór. Ja nie dawałem nawet powodu, bo mimo ze ich było dość dużo zawsze stanowili dla mnie margine. Wyżywali sie więc na biednych punkach 9których mi nie było żal, bo dorabiali różnie durna ideologie do swej egzystencji).
A dziś? Ci kolecie pomykają w gajerkach, maja rodziny.. generalnie lata 90-te były czasem dla zagubionych miernot umysłowych, które i tak teraz mówią, że za Gierka było lepiej

Powiedzmy że faktycznie jest u nas statystycznie mniej przejawów rasizmu, ale co z tego? Wiele przypadków jest nieznanych, policja jest po stronie rasistów. Czytałam artykuł w gazecie wyborczej z dnia chyba 1 grudnia o rasizmie. Przeraziło mnie to czego oni doświadczają! A ludzie mówią, że problemem nie są rasiści tylko właśnie oni, ci "inni". Osobiście znam historię z Warszawskiej Pragi gdzie kilku kolesi zaatakowało dwie Wietnamki i targając je za włosy krzyczeli "Wracać do Wietnamu!". Według mnie rasizm wynika z czystej głupoty i ciemnoty, a te liczby ukazują tylko część prawdy.

a ja uważam ze rasizm wynika z dwóch rzeczy ze strachu albo z poczucia siły i dumy zobadczcie na Amerykę strasznie rasistowski kraj tylko jeden szczegół tam jest więcej "kolorowych" niż białych i prawdę mówiąc ci ostatni są częściej atakowani z powódek rasistowskich niż pierwsi...

a tak w ogóle z własnych obserwacji zauważyłem ze rożne nacje czy rasy w Ameryce same sie oddzielają od siebie bardzo charakterystyczne są osiedla samych białych albo samych czarnych czy Latynosów kumpel raz wracał z pracy i nie wiedział o tym... w każdym razie chciał przejść przez pewne osiedle żeby skrócić sobie drogę osiedle było latynoskie mówi że gdyby nie patrol policji to by go skatowali za białą skórę...

a tka wogóle to raczej europejczycy powini prosić o tolerancje w konicu stanowia zaledwie 8% populacji świata :D kto tu kogo powinien tolerowac :D

Oczywisty błąd metodologiczny w badaniach. Liczba przestępstw powinna być liczona nie na sto tysięcy obywateli (w naszym przypadku w większości białych) lecz na ilość obywateli nie-białych (że się tak poprawnie politycznie wyrażę). Wtedy Polska przesunie się w górę na tym rankingu do bardziej wiarygodnego współczynnika.

RASIŚCI TO SĄ BRUDASY

W Polsce istnieje szowinizm i rasizm żydowski wobec POLAKÓW.Wystarczy pooglądać TV I poczytać Gazetę Wyborczą TAKŻE WYPOWIEDZI MICHNIKA na tamat POLAKÓW.Zgadzam się że rasiści to ciemniaki i w dodatku zakompleksieni.WOJCIECH

W Polsce istnieje szowinizm i rasizm żydowski wobec POLAKÓW.Wystarczy pooglądać TV I poczytać Gazetę Wyborczą TAKŻE WYPOWIEDZI MICHNIKA na tamat POLAKÓW.Zgadzam się że rasiści to ciemniaki i w dodatku zakompleksieni.WOJCIECH

W Polsce nie ma wielu murzynów, ale gdy tylko jakic się pojawi to zaraz jest wysmiewany i przezywany. Idąc przez ulicę nie chciałabym aby ludzie się na mnie krzywo patrzyli tylko ze względu na kolor skóry. Ludzie przecież każdy z nas jest człowiekiem! Wszyscy jesteśmy równi! A takiego czegoś jak rasizm nie powinno byc na świecie.

tak to jest kurwa najebac murzynom jestem dumnym polakiem

sorry,ale nie zgadzam się z tym ,że polacy to 100%rasiści.od długiego czasu chodziłam z koleżankami do knajpy na ul.Sienkiewicza w stolicy .shesha bar..i bylo ok.ale jak pokazałam się tam z arabem,to zakazali mi przychodzenia,,a ochroniarz .dryblas po przejściach był chamski .to było straszne .-dziewczyny to nie polacy są rasistami,tylko oni w naszym kraju..oni często urodzili się tutaj i udają polaków.nie chą kontaktów z arabami.i głupio sie zachowują.o co chodzi ,niewiem,bo w następnej knajpie boolywood..na ul.przeskok.też nie lubia .mam zakaz wchodzenia,ale niewiem o co chodzi.domyślam sie tylko ,że to przez mojego znajomego araba.sorry.

jeszcze dopiszę ,bo to był dla mnie szok;idę do knajpy nie do kościoła.mam ochote i pieniądze,ale jak weszłam z tym arabem ;no to już był problem.apel do polskich mądrych dziewczyn....nie chodzcie tam,bo wam się wydaje ,że taki znajomy arab czy ciemnoskóry lubi te miejsca.nieprawda.nie lubi .tylko idzie z tobą,bo tak wypada...A oni na bramce oceniaja cie jak k...tak.tak.to dla naszych chłopców ochroniarzy jeszcze nierozpoznany teren.i zainfekowany.przełamcie to i zmieńcie lokal.napewno spodoba sie chłopakowi z Afryki czy innego miejsca...polska knajpa i polskie jedzenie.A Wy będziecie normalnie obsłużone i po ludzku potraktowane.dużo podróżuję i to co spotkało mnie tu w moim mieście w stolicy..to żenada i upokożenie.ochroniarz wmówił mi ,że nie powinnam sie tak zachowywać.a jak?w krajach Islamu kobiety nie pokazują sie nigdzie indziej poza domem.Tu jest Polska i cywilizacja i niech mi nikt nie mówi,że polacy są żle nastawieni do tych czy innych.to ,że właściciel jest arabem czy turkiem mnie nie interesuje,bo ja ide do knajpy a nie do meczetu.sorry.sophie

Polacy o lewicowych poglądach,nie są rasistami.Ja jestem lewicowy,rasizm,faszyzm to oznaka prymitywnego człowieka.

Rasiści to ciemniaki i tyle...
Rasizm bierze się z ciemnoty i zabobonu. I śmieszy mnie jak mówią, że rasizm bierze się ze strachu przed obcymi (zwłaszcza w Polsce)gdzie odsetek obcokrajowców (zwłaszcza czarnoskórych) jest naprawdę niewielki...
Rasizm i faszyzm to zło w najgorszej formie.

A co ma być lepiej skoro Policja umywa ręce a naród jest nie nauczony jak postępować w sytuacji kiedy jest świadkiem rasizmu? Rasiści czują się pewnie bo Policja nic im nie zrobi.A potem jedziemy za granicę i ludzie maja o nas najgorsze zdanie. Brawo

jestem w szoku,że polska jest na kocu tej ankiety.wy chyba nie wiecie co mówicie że polska jest na ostatnim miejscu,gdzie najmiej jest,rasizmu naprawde jestem w szoku to nie orawda.zamiast wielka brytania jesy na pierwszym miejscu,śmieszne naprawde.pomylka to polska powinna byc na pierwszym miejscu.......

Prześlij komentarz