« Główna | Z cyklu: tricki salonowe » | Media dla ludzi - zmieńmy prawo prasowe » | Pozornie na aucie » | Bomba z opóźnionym zapłonem » | Salonowy populizm » | Stiglitz, Gudzowaty, Loża Minus Pięć » | Siła propagandy » | Dwa łyki geopolityki » | Chodzi o kasę? » | Czego boi się Leszek Balcerowicz? » 

2006/11/02 

Młodzi, wykształceni...

Na stronach internetowych TVN24 możemy znaleźć następującą informację:

"Każdego miesiąca TVN24 ogląda 9 milionów widzów. Są to głównie dobrze wykształcone osoby z dużych miast z dochodami znacznie powyżej średniej krajowej."

A tu mamy ostatnie wyniki oglądalności tego kanału.

Wiek. Dominują widzowie w grupie wiekowej 60+.


Grupa zawodowa. Dominują emeryci.


Wykształcenie. Dominują widzowie z wykształceniem średnim.


Teraz już wiem czemu nie oglądam tego Radia Maryja dla wykształciuchów.




Hehe, niezle.

Gratuluję poprzedniego tekstu.
Co do aktualnego - możesz wskazać przsłanki, na podstawie których dokonujesz zbitki radio Maryja-Tvn ?. Domyslam się, no własnie, nie domyslam się, dlaczego? Chodzi ci o wiek? /emeryci?/, o agitację za jakimś punktem widzenia?, o treści? /pudło straszne, ponieważ RM poza popieraniem jakiejś wizji świata, co jest marginesem tematów w tej stacji, zajmuje się samymi pozytecznymi rzeczami, o wiele bardziej pozytecznymi i głębszymi, niż np. rozrywka dostarczana przez Tvn./
zeter1

i tak zawsze będzie Bo to emeryci najdłużej pzrebywają wdomu i to oni, często samotni chcą słuchać"gadanego". A niewiele stacji rzdiowych i telewizyjnych to proponuje. Radia Maryja nie mozna słuchać cały czas bo są też modlitwy. Można zatem tv3 głównie kiedy jest sejm lub coś się dzieje w polityce (konferecje prasowe) lu to byle co -tv24. Można oczywiście spróbować tokfm ale to jest już tak zdegenerowane radio prowadzone przez tak zdegenerowanych ludzi, że ciężko to robić. Mam zresztą wielkie wątpliwości co do liczby 9 mln. Bo jest to telewizja kodowana a ta liczba to inaczej mówiąc, przy liczbie ludzi w Polsce, wskazuje iż praktycznie w każdym domu jest nie tylko satelita ale i cyfra lub polsat.

Sorry,niedokładnie przeczytałem te 9 mln to w ciągu miesiąca czyli dziennie 290 tyś, czyli wkażdej dziennej godzinie (12h/dobe) 24 tyś czyli 13 ludzi/km2.Ee to tak bardzo ludziom wody z mózgu nie zrobią.

Radze sprawdzic wyniki w oryginalnej tabelce. Cos tam te procenty nie pasuja. Witualnomedialna obsluga chyba byla na gazie.
Kardynalne bledy - poruta. Nie zmienia to jednak wymowy wynikow. Internetowe szperanie sie oplacilo. Gratuluje.
W ogole procenty bardzo czesto sa mylace. Lepiej przedstawiac wyniki w liczbach rzeczywistych. Widac wtedy jakosc badan. W tym przypadku jest ona kiepsciutka. Wynika to z kolosalnych roznic liczby respondetow w czesci wiekowej w porownaniu z innymi dzialami. Zaden uczciwy statystyk nie bedzie w stanie powiedziec czy zbadano reprezentatywna grupe. Innymi slowy te wyniki mozna o kant ... potluc.
Pozdrawiam

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Wszytsko się zgadza - ci emeryci o ponadprzeciętnych dochodach, którzy oglądają TVN24 to najwyraźniej emeryci mundurowi. Pułkownicy SB i WSI...

No ja nie ogladam bo nie mam satelit kbli i innych takich burzuazyjnych wynalazkow. A pozatym "coverage" maja tylko polski, zagraniczne rzeczy maja z drugiej reki od agencji. Czyli badziew ktory tez bede mogl ogladnac na TVP, Polsat itp.

przede wszystkim to co jest napisane na stronach tvn24 to reklama - zawsze trzeba brac poprawke na to co jest w reklamie:)
"mlodzi, wyksztalceni" -- o mlodych nie widze zeby cos bylo napisane na tej reklamowce:)

patrzac na te wykresy mozna stwierdzic ze okolo 37% to top i medium:) jak dorzucimy kilku emerytow z ktorych niektorzy zakladam ze tez wyskakuja powyzej sredniej to okazuje sie ze w reklamowce sa tylko drobne przeklamania:P
nie widze tu nigdzie wykresow o dochodach ani z jakich miast/wsi sa ogladajacy wiec nie bardzo jest sie do czego przyczepic:)

nastepne opiszesz reklamy vanish? ze nie spiera tak jak na reklamie?;D

Prześlij komentarz